Seurakuntien järjestelytoimikunta kokoontui Kesälahdella

Järjestelytoimikunnan kokous käsitteli tulevan seurakunnan talousarviokehystä ja antoi alustavat suuntaviivat toimintamäärärahojen kehykseen vuodelle 2025. Varsinainen talousarviokehys luodaan toukokuun kokouksessa sekä määritetään vuonna 2025 aloittavan seurakunnan kirkollisveroprosentti.

Kokouksessa määriteltiin myös uuden seurakunnan www-osoite, säköposti sekä päätettiin valmistella seurakunnan vaakunaa Keski-Karjalan seurakunnan tunnusmerkiksi.

Lisäksi järjestelytoimikunta valitsi vaalilautakunnan, jonka tehtävänä on suorittaa aiemman seurakuntavaalituloksen pohjalta luodun menettelytavan mukaan vaali, jonka pohjalta valitaan 2025 vuoden alusta aloittava Keski-Karjalan seurakunnan kirkkovaltuusto.

Markku Komulainen
Markku Komulainen