varhaisnuoria tyttöjen ja poikien kerhossa seurakunnassa

Alakoululaiset

Alakoululaisille eli 7-13-vuotiaille seurakunta haluaa tarjota turvallista yhdessäoloa.

Haluamme olla tukemassa vanhempia kokonaisvaltaisessa kristillisessä kasvatuksessa, joka antaa lapsille hyvän elämän ja turvallisen kasvun aineksia.

Järjestämme kerhoja, leirejä, tapahtumia. Avointen ovien toimintaa alakouluikäisille järjestämme yhteistyössä Kiteen kaupungin nuorisotoimen kanssa. Teemme myös yhteistyötä alueemme koulujen kanssa mm. päivänavausten, oppituntivierailujen, koululaiskirkkojen sekä leiri- ja retkipäivien merkeissä.

Rääkkylässä eskareille sekä 1-2.- luokkalaisille tarkoitettu Kaakaopyhäkoulu kokoontuu maanantaisin klo 13-15 Säteen Taskussa (Kinnulantie 5). Kaakiksessa on ensin välipala, jonka jälkeen pidetään pyhäkouluhetki. Kaakikseen täytyy ilmoittautua Mariitalle puh. 050 467 0374.

Kerhosäännöt:  Saa olla lystiä. Ollaan kaikki kavereita. Jokainen saa olla sellainen kuin on. Kuunnellaan.
Näillä kerhosäännöillä pääsee pitkälle myös jokapäiväisessä elämässä.

Nuorisotyönohjaaja/lähetyssihteeri /(peke) perhekeskus-yhdyshenkilö
Kappelintie 4