Aikuistyö Rääkkylän lähikirkossa

Aikuistyö Rääkkylän lähikirkossa koostuu erilaisista ryhmistä, tapahtumista ja tempauksista. Näistä löytyy lisää tietoa alempana, tapahtumakalenterista ja kirkollisista ilmoituksista. Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan!

Piirakkatalkoot

Piirakkatalkoita järjestetään muutaman kerran vuodessa. Hinta 0,70€/kpl. Kevään 2024 piirakkatalkoot Yhteisvastuukeräyksen hyväksi ovat 29.2. klo 7 alkaen alasalissa. Tervetuloa tekemään piirakoita iloiseen joukkoomme!

Naistenpäivä

Yhteiskristillinen musiikillinen naistenpäivä "Toivon säveliä - musiikki voimavarana" on 10.3.2024. Klo 10 jumalanpalvelus kylän kappelissa, saarnaa Heli-pappi. Jumalanpalveluksen jälkeen ruokailu (vapaaehtoinen ruokaraha) ja ohjelmaa alasalissa. Runoja, hartaus, kirkkokuoro. Musiikkivieraana laulaja, laulunopettaja Merja Raatikainen-Leskinen. Arpajaiset Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Lämpimästi tervetuloa!