Kappelineuvosto

Kesälahden kappeliseurakunnassa toimintaa kehittää ja koordinoi kappelineuvosto. Kappelineuvosto kokoontuu 3-4 kertaa vuodessa ja toimintakausi on neljä vuotta. Kappelineuvoston tehtävänä on yhdessä alueen kappalaisen kanssa suunnitella ja kehittää kappeliseurakunnan toimintaa. Se laatii toimintasuunnitelman ja anomuksen määrärahasta kirkkoneuvostoa varten. Kappelineuvosto voi myös perustaa toimikuntia tai työryhmiä eri työaloille. Kesälahden kappeliseurakunnassa toimii kappelineuvoston alainen lähetys- ja diakoniatyön työryhmä.

Kappelineuvosto vuosina 2019 - 2022:

Varsinaiset jäsenet / Henkilökohtaiset varajäsenet

Pekka Kosonen /  Pekka Kankkunen (Kesälahti)

Arja Rahunen  /  Terhi Tervonen

Onni Väkeväinen / Pauli Tuhkanen

Ari Kapanen / Kari Pennanen

Erja Niiranen / Pirjo Karjalainen

Kirkkoneuvoston edustaja Raimo Oksman

Lähetys- ja diakoniatyön työryhmä

Työryhmä suunnittelee ja toteuttaa aktiivisesti lähetystyön ja diakoniatyön tilaisuuksia ja tapahtumia kappeliseurakunnan alueella. Lähetystyössä tapahtuu piirakkatalkoita, lähetyslounaita, myyjäisiä, Kauneimmat joululaulut -tilaisuuksia, juhannusaaton juhlia ja rantakala-tapahtuman kesällä. Työryhmä toimii kappelineuvoston alaisuudessa ja valitaan aina kappelineuvoston kausien ajaksi.

Lähetys- ja diakoniatyön työryhmän jäsenet vuosina 2019 - 2022

Mirja Asikainen

Jouko Kainulainen

Sinikka Kainulainen

Pirjo Ketolainen

Eila Lappalainen

Arja Malinen

Anja Mertanen

Anu Suomalainen

Pauli Tuhkanen

Onni Väkeväinen

Leena-Susanna Mikkonen, sihteeri

Lähetysryhmä koordinoi piirakkatalkoita. Kuvassa ahkeria talkoolaisia piirakanpaistossa.
Lähetysryhmä koordinoi piirakkatalkoita. Kuvassa ahkeria talkoolaisia.

Kappalainen
Kesälahden lähikirkko
Taipaleentie 9
59800 KESÄLAHTI

Viikkovapaat maanantai ja tiistai.