Kiteen seurakuntatoimiston avoin ovi

Kiteen seurakuntatoimisto

Kappelintie 4, 82500 Kitee.

Seurakuntatoimistossa hoidetaan Kiteen, Kesälahden ja Rääkkylän varausasiat.

• toimitusten varaukset (Ristiäiset, häät ja hautajaiset. Ristiäisasioissa voit olla myös suoraan yhteydessä pappeihin.)
  • seurakunnan tilojen varaukset
  • laskutus
  • kirkolliset ilmoitukset
  • Seurakuntatoimistossa on myytävänä Kiteen, Kesälahden ja Rääkkylän seurakunnan suruadresseja. Adressivärssyt. Kiteen kirkon adressit 15 €.
  • Seurakunnan jäsenrekisteriin liittyvät asiat mm. avioliiton esteiden tutkinta, rekisteröintiasiat 1.1.2021 Kuopion aluekeskusrekisteristä
  • Virkatodistukset, sukuselvitykset ja sukututkimukset saa Kiteen, Kesälahden ja Rääkkylän osalta 1.1.2021 Kuopion aluekeskusrekisteristä puh. 010 5733 100. Sähköiset tilaukset: Virkatodistustilaus
  • Sukuselvitysmuotoiset virkatodistukset perunkirjoitusta varten saa nyt yhdellä tilauksella, kun vainaja on kuollut Kuopion aluekeskusrekisteriin kuuluvan seurakunnan jäsenenä tai ollut viimeksi jäsenenä ennen siirtymistä muuhun rekisteriin. Todistus kattaa kaikki Suomen evankelis-luterilaisten seurakuntien tiedot 15:sta ikävuodesta alkaen. HUOM! Sukuselvitykseen kuuluvista kirkon jäsenistä ei tarvitse tilata erikseen ns. elää-todistuksia, vaan sukuselvitys kattaa myös nämä tiedot. Kuopion aluekeskusrekisteriin kuuluvat seurakunnat näet seuraavan linkin kautta.

Virkatodistustilaus

Kiteen seurakunnan laskutusosoite 11.10.2021 alkaen

Välittäjänä toimii Telia Finland Oyj.

Verkkolaskuosoitetiedot:

Verkkolaskuoperaattori: CGI
Välittäjätunnus: 003703575029
Ostolaskujen vastaanottajan nimi: Kiteen seurakunta
Verkkolaskuosoite: 003701689102

Paperilaskujen osoite:

Kirkon Palvelukeskus/Kiteen seurakunta
PL 5018
02066 DOCUSCAN

Sähköpostiosoite laskuillekkr.pl5018@xbs-salo.com.
Hyväksytty liitteiden tiedostomuoto on pdf.

Y-tunnuksemme on 0168910-2

Laskut tulee aina lähettää ensisijaisesti verkkolaskuina. Mikäli teillä ei ole mahdollisuutta lähettää verkkolaskua laskutusjärjestelmästänne,
voitte käyttää maksutonta toimittajaportaalia.

Toimittajaportaali

Toimittajaportaali on palvelu, jossa laskut tehdään ja toimitetaan sähköisesti, jos laskun lähettäjän käytössä ei ole laskutusjärjestelmää. Toimittajaportaali vaatii rekisteröitymisen. Mikäli haluatte rekisteröityä portaalin käyttäjäksi, voitte ilmoittaa tästä täyttämällä rekisteröitymislomakkeen https://evl.fi/plus/hallinto-ja-talous/kirkon-keskusrahaston-talous/kirkon-palvelukeskus.

Toimittajaportaaliin kirjaudutaan osoitteessa https://www.laskuhotelli.fi/portaali. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla suosittelemme tutustumaan toimittajaportaalin käyttöohjeeseen osoitteessa https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/muut-tuotteet/telia-talous/telia-talous-kayttoohjeet.

Lisätietoja taloussihteeriltä liisa.hamalainen@evl.fi tai 045 125 2770.

KITEEN JA KESÄLAHDEN SEURAKUNTATOIMISTO, Kappelintie 4, Kitee

Avoinna: ma - ke klo 9-12, torstaisin klo 9-12 vain puhelinasiointi.

RÄÄKKYLÄN seurakuntatoimisto, Kinnulantie 5

avoinna keskiviikkona klo 10 - 12 (papin päivystys),

Hautapaikka-asiat perjantaisin Ilpo Hirvonen 050 520 4160.

Muuna aikana palvelee

Kiteen seurakuntatoimisto

toimitus- ja tilavaraukset, ym

avoinna  ma - ke 9 - 12, torstaisin klo 9 - 12 vain puhelinasiointi.

Lataa kolmitaittoinen yhteystietoesite

Pappien päivystys

• Markku Komulainen ma – ke klo 9-11 puh. 050 569 5656, tapaamisaika sovittava puhelimitse
  • Kirsi Hukka torstaisin klo 9 - 11 puh. 050 303 8007, tapaamisaika sovittava puhelimitse

Kesälahden seurakuntatoimistossa (Kirkkotie 11)

• Leena-Susanna Mikkonen to puh. 050 303 8005, tapaamisaika sovittava puhelimitse.

Rääkkylän seurakuntatoimistossa (Kinnulantie 5)

• Heli Kinisjärvi on tavattavissa sopimuksen mukaan puh. 050 409 0778, tapaamisaika sovittava puhelimitse.

Seurakuntasihteeri
Hallinto- ja talouspalvelut Viestintäpalvelut
Seurakuntatoimisto
Kappelintie 4
82500 KITEE

Toimitusten varaukset, tilojen varaukset, laskutus, kirkolliset ilmoitukset.

Seurakuntatoimisto avoinna ma - ke klo 9 - 12, torstaisin klo 9 - 12 vain puhelinasiointina. Muuna aikana ajanvarauksella.